Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Biedronki

Zajęcia dodatkowe w grupie "Biedronek"

  • Język angielski - pan Mateusz Sikorski, poniedziałek - godzina 12:30 - 13:00, piątek - godzina 11:30 - 12:00
  • Zajęcia logopedyczne - pani Karolina Głogowska
  • Rytmika - pani Aleksandra Kołodziejska, środa - godzina 14:00 - 14:30

Tego się uczymy - listopad 2025:

Wiersz

"Deszczowa rymowanka"
(autor - N. Łasocha)

Mokre czoło, uszy, nos
i na głowie każdy włos.
Mokre stopy i kolana,
deszczyk pada już od rana.
Mokre plecy oraz brzuch,
przemoknięty cały zuch.
Gdy więc idziesz do przedszkola
nie zapomnij parasola.

Piosenki

"Spacer po lesie"
(Radosne Nutki)

Idę sobie leśną ścieżką,
szyszka tu, a tam jest mech.
Wiewiórka macha mi ogonem,
czy to dzień czy sen zielony?

Ref.: Maszeruję przez las, raz, dwa, trzy.
Śpiewa wiatr i śpiewasz ty.
Drzewa szumią, ptaki grają.
W lesie cuda się zdarzają!

Słońce mruga przez gałęzie.
Tu jagódki, tam są jeże.
Zając skacze jak sprężyna.
Aż się kręci cała kraina.

Ref.: Maszeruję przez las, raz, dwa, trzy…

Słuchaj, słuchaj! Coś tam dzwoni!
To dzięcioł w leśnej toni.
Stuk, stuk, stuk i znów hop sa sa.
Las ma rytm i serce ma!

Ref.: Maszeruję przez las, raz, dwa, trzy….

Ciii, już zmierzcha, las zasypia.
W cieniu drzemie saren kilka.
Ale jutro z samego rana
znów powróci leśna zabawa.

Ref.: Maszeruję przez las, raz, dwa, trzy…

„A ja deszczu się nie boję”
(słowa - N. Łasocha, muzyka - M. Konarski)

Krople spływają po oknie, kap, kap, kap.
Cały świat już w deszczu moknie, oj tak, tak.

Ref.: A ja deszczu się nie boję,
choć ponure ma nastroje.
Dwa kalosze mam do pary
i parasol w kropki cały.
A gdy płaszcz założę jeszcze,
to zatańczę razem z deszczem.

Już w kałużach cała droga, chlup, chlup, chlup.
Z każdej rynny leci woda, plusk, plusk, plusk.

Ref.: A ja deszczu się nie boję…

Cele ogólne do pracy wychowawczo-dydaktycznej
  • Nabywanie poprawności wymowy.
  • Doskonalenie percepcji wzrokowej.
  • Kształtowanie słuchu fonematycznego.
  • Rozwijanie przynależności grupowej.
  • Nabywanie poczucia przynależności do kraju i miasta
  • Kształtowanie umiejętności porównywania i liczenia obiektów.
  • Kształtowanie orientacji przestrzennej.
  • Kształtowanie poczucia rytmu i płynności ruchów przy muzyce.
  • Nabywanie umiejętności wykorzystania instrumentów perkusyjnych.
  • Nabywanie doświadczeń plastycznych poprzez wykorzystanie różnych technik plastycznych.
  • Nabywanie umiejętności rozpoznawania zmian zachodzących w życiu zwierząt w okresie jesieni.
  • Nabywanie umiejętności rozpoznawania zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla jesieni.
  • Wdrażanie do przestrzegania zasad bezpieczeństwa w sali i na powietrzu.
  • Wdrażanie do przestrzegania zasad higieny.
  • Kształtowanie sprawności ruchowej.