Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Biedronki

"Biedronki" są wesołe, troskliwe i koleżeńskie. Smutne chwile i zły humor pomagają niwelować koledzy, którzy chętnie zapraszają do zabawy. Dzieci znają zasady i normy postępowania w grupie. Potrafią używać zwrotów grzecznościowych. Chętnie uczestniczą w zajęciach i zabawach organizowanych przez nauczycielki pracujące w tej grupie: Monikę Woźniak i Natalię Marczyk.

Zajęcia dodatkowe w grupie "Biedronek"

  • Język angielski - pan Mateusz Sikorski, poniedziałek - godzina 12.30 - 13.00, piątek - godzina 11.30 - 12.00
  • Zajęcia logopedyczne -  pani Katarzyna Kostrzewa - czwartek, piątek
  • Rytmika - pani Ewelina Hajda, wtorek - godzina 14.00 - 14.30

Tego się uczymy - maj 2025:

Wiersz

"Pożar"
(autor - W. Broniewski)

Gwałtu, rety! Dom się pali!
Już strażacy przyjechali.
Prędko wleźli po drabinie
i stanęli przy kominie.
Polewają sikawkami ogień,
który jest pod nami.
Dym i ogień bucha z dachu,
ale strażak nie zna strachu,
choć gorąco mu okropnie,
wszedł na górę,
już jest w oknie
i ratuje dzieci z ognia.
Tak strażacy robią co dnia.

Piosenki

"Moja wesoła rodzinka " 
(słowa - S. Karaszewski, muzyka - T. Strąk)

My rodzinę dobrą mamy,
zawsze razem się trzymamy!
I choć czasem czas nas goni,
my jak palce jednej dłoni!

Ref.: Mama, tata, siostra, brat .
I ja - to mój mały świat!
Dużo słońca, czasem grad. –
To wesoły jest mój świat!

Mama zawsze kocha czule,
ja do mamy się przytulę,
w bólu, żalu i rozterce,
bo ma mama wielkie serce!

Ref.: Mama, tata, siostra, brat .
I ja - to mój mały świat!
Dużo słońca, czasem grad.
To wesoły jest mój świat!

Z tatą świetne są zabawy,
z nim świat robi się ciekawy!
Tata ma pomysłów wiele,
jest najlepszym przyjacielem!

Ref.: Mama, tata, siostra, brat .
I ja - to mój mały świat!
Dużo słońca, czasem grad.
To wesoły jest mój świat!

"Bal na łące"
(słowa i muzyka - T. Wójcik)

Kiedy świeci słoneczko
to na łące nad rzeczką
świerszcze stroją skrzypeczki
do wiosennej poleczki.

Dylu, dylu już grają
grube bąki śpiewają,
myszki tańczą poleczkę
sapią przy tym troszeczkę.

A trzy małe biedronki
nie chcą tańczyć tej polki
i czekają na walca,
aby tańczyć na palcach.

Cele ogólne do pracy wychowawczo-dydaktycznej
  • Rozwijanie zainteresowań książką oraz kształtowanie umiejętności poprawnego korzystania z książek.
  • Kształtowanie percepcji słuchowej.
  • Kształtowanie umiejętności wcielania się w rolę widza i aktora
  • Kształtowanie uczuć rodzinnych.
  • Poznawanie pracy strażaka oraz kształtowanie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu.
  • Kształtowanie postawy patriotycznej w kontekście tożsamości narodowej.
  • Kształtowanie umiejętności liczenia.
  • Kształtowanie umiejętności kodowania i odkodowywania informacji.
  • Wdrażanie do korzystania z nowoczesnych technologii.
  • Doskonalenie umiejętności tanecznych, słuchania i śpiewania piosenek.
  • Rozwijanie umiejętności wypowiadania się w różnych technikach plastycznych.
  • Poszerzenie wiadomości na temat środowiska przyrodniczego: łąka
  • Rozwijanie zainteresowania na temat życia pszczół i ich roli w przyrodzie.