Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Biedronki

Zajęcia dodatkowe w grupie "Biedronek"

  • Język angielski - pan Mateusz Sikorski, poniedziałek - godzina 12:30 - 13:00, piątek - godzina 11:30 - 12:00
  • Zajęcia logopedyczne - pani Karlina Głogowska
  • Rytmika - pani Aleksandra Kołodziejska, środa - godzina 14:00 - 14:30

Tego się uczymy - wrzesień 2025:

Wiersz

"Strach ma wielkie oczy"
(autor - Agnieszka Borowiecka)

Gdy przyszła nocka, mały Wojtuś padł do łóżka,
dał mamie buzi i coś szepnął jej do uszka.
A potem został całkiem sam z tym całym mrokiem,
aż tu spod szafy ktoś na niego łypie okiem.
"Co to za bestia czyha na mnie tam w ciemności?
Ja tu nie życzę sobie żadnych strasznych gości"
- pomyślał Wojtuś i ze strachu zaczął krzyczeć,
na co przybiegli przestraszeni rodzice.
Pod szafą siedział skryty w mroku mały kotek.
Tak bardzo się bał, że cały zwinął się w motek.
I pewnie puenta ta was nie zaskoczy,
że to nie kotek, ale strach ma wielkie oczy.

Piosenki

"Zuch przedszkolak"
(M. Jelonek, M. Konarski)

Już wakacje kończą się, wrzesień puka w okno twe.
I zaprasza, żebyś przyszedł do przedszkola.
Nie namyślaj długo się, spakuj kapcie, plecak weź.
I z uśmiechem razem z nami w kole stań!

Ref.: Do przedszkola, hej, dzieciaki, maszeruje każdy z nas!
I dziewczynki i chłopaki, na zabawę nadszedł czas! 

Zuch przedszkolak dobrze wie, jak radośnie bawić się,
Chce kolegą dobrym być i przyjacielem.
Chętnie śpiewa, tańczy, gra i zagadek mnóstwo zna.
Zuch przedszkolak to po prostu ty i ja!

Ref.: Do przedszkola…

"Koła autobusu kręcą się" 
(słowa - Katarzyna Godzisz, muzyka - Hey Kids)

Koła autobusu kręcą się, kręcą się, kręcą się.
Koła autobusu kręcą się.
Przez cały dzień.

Klakson głośno trąbi trututu, trututu, trututu.
Klakson głośno trąbi trututu.
Przez cały dzień.

Wycieraczki robią słysz słysz słysz, słysz słysz słysz, słysz słysz słysz.
Wycieraczki robią słysz słysz słysz.
Przez cały dzień.

Drzwi autobusu otwierają się, zamykają się, otwierają się.
Drzwi autobusu otwierają się.
Przez cały dzień.

A pieniądze brzęczą dzyń, dzyń, dzyń, dzyń dzyń dzyń, dzyń dzyń dzyń.
A pieniądze brzęczą dzyń, dzyń.
Przez cały dzień.

Cele ogólne do pracy wychowawczo-dydaktycznej
  • Nabywanie poprawności wymowy.
  • Rozwijanie percepcji wzrokowej.
  • Rozwijanie umiejętności porozumiewania się.
  • Kształtowanie umiejętności budowania pozytywnych relacji w kontaktach społecznych.
  • Rozwijanie umiejętności rozpoznawania emocji i wyrażania ich w sposób akceptowalny społecznie.
  • Kształtowanie umiejętności porównywania i liczenia obiektów.
  • Nabywanie orientacji przestrzennej.
  • Nabywanie umiejętności rozpoznawania kształtów geometrycznych.
  • Nabywanie poczucia rytmu i płynności ruchów przy muzyce.
  • Nabywanie umiejętności twórczych.
  • Kształtowanie umiejętności rozpoznawania wybranych drzew iglastych i liściastych oraz jesiennych darów natury.
  • Wdrażanie do zachowania bezpieczeństwa na drodze.
  • Wdrażanie dzieci do udziału w zabawach ruchowych.