Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Pszczółki

Zajęcia dodatkowe w grupie "Pszczółek"

  • Język angielski - pan Mateusz Sikorski, piątek - godzina 10:30 - 11:00
  • Zajęcia logopedyczne - pani Karolina Głogowska
  • Rytmika - pani Aleksandra Kołodziejska, środa - godzina 13:00 - 13:30

Tego się uczymy - wrzesień 2025:

Wiersz 

"Mam trzy latka"
(autor - I. Suchorzewska)

Mam trzy latka, trzy i pół
brodą sięgam ponad stół.
Do przedszkola chodzę z workiem
i mam znaczek z muchomorkiem.
Pantofelki ładnie zmieniam,
myję ręce do jedzenia.
Zjadam wszystko z talerzyka,
tańczę, kiedy gra muzyka.
Umiem wierszyk o koteczku,
o tchórzliwym koziołeczku,
i o piesku co był w polu,
nauczyłam się w przedszkolu.

Piosenka

"Wesołe przedszkole"
(słowa i muzyka - T. Wójcik)

Kiedy słońce świeci i gdy deszczyk pada,
idzie do przedszkola wesoła gromada.
Tupią małe nóżki tupu-tupu tup.
Raźno do przedszkola idzie mały zuch.

Klocki, misie, lalki czekają od rana,
uśmiechem nas wita pani ukochana.
Bawimy się w zgodzie zawsze ty i ja.
Tańczymy wesoło hopsa, hopsa sa.

A gdy usiądziemy wszyscy na dywanie,
to nasze kółeczko zmienia się w słoneczko.
Śpiewamy piosenki tra, la, la, la, la.
Wesoło w przedszkolu mija zawsze czas.

Cele ogólne do pracy wychowawczo-dydaktycznej
  • Nabywanie umiejętności rozumienia informacji przedstawionych w formie symbolu
  • Kształtowanie percepcji wzrokowej.
  • Nabywanie umiejętności formułowania dłuższych wypowiedzi oraz rozwijanie zainteresowań książką.
  • Kształtowanie świadomości własnej osoby - to ja.
  • Kształtowanie umiejętności budowania pozytywnych relacji w kontaktach społecznych.
  • Wdrażanie do utrzymywania porządku.
  • Nabywanie umiejętności samodzielnego spożywania posiłków.
  • Kształtowanie umiejętności porównywania i liczenia obiektów.
  • Kształtowanie orientacji przestrzennej.
  • Nabywanie umiejętności rozpoznawania kształtów geometrycznych.
  • Nabywanie umiejętności słuchania i śpiewania piosenek oraz wyrażania ich treści za pomocą ruchu.
  • Wdrażanie dzieci do posługiwania się różnymi technikami plastycznymi.
  • Poznanie środowiska przyrodniczego - sad.
  • Nabywanie umiejętności konstrukcyjnych.
  • Wdrażanie do zachowania bezpieczeństwa podczas zabaw w sali i na powietrzu.
  • Poznawanie zasad bezpieczeństwa na drodze.
  • Nabywanie sprawności ruchowej, reagowanie na sygnał wzrokowy, słuchowy.