Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Pszczółki

Zajęcia dodatkowe w grupie "Pszczółek"

  • Język angielski - pan Mateusz Sikorski, piątek - godzina 10:30 - 11:00
  • Zajęcia logopedyczne - pani Karolina Głogowska
  • Rytmika - pani Aleksandra Kołodziejska, środa - godzina 13:00 - 13:30

Tego się uczymy - listopad 2025:

Wiersz 

"Sen niedźwiedzia"
(autor - M. Olechowska)

Bury niedźwiedź sobie śpi,
smaczny miodek mu się śni.
Miodek pyszny mniam, mniam, mniam,
chętnie miodek zjadłbym sam.
Ale cóż to? Bzyk, bzyk, bzyk,
pszczółki się zleciały w mig.
I zaczęły kłuć niedźwiadka
to po pyszczku, to po łapkach.
Ojojoj! – zakrzyknął miś!
miodku chyba nie zjem dziś!
I obudził się nasz zuch,
to był tylko zły sen – uff.

Piosenka

"Deszczowa orkiestra"
(słowa i muzyka - J. Bernat)

Kto nie lubi deszczu
kto się boi burzy,
komu w niepogodę czas się dłuży
niechaj zagra z nami w deszczowej orkiestrze,
bo my gramy razem z deszczem.

Ref.: Bum, bum, bum, bum, bum! - burza gra.
Szu, szu, szu, szu, szu! - szumi wiatr.
Kap, kap, kap, kap, kap! - kapie deszcz
i my razem z deszczem gramy sobie też.
Bum, bum, bum, bum, bum! - burza gra.
Szu, szu, szu, szu, szu! - szumi wiatr.
Kap, kap, kap, kap, kap! - kapie deszcz.
Baw się razem z nami, jeśli tylko chcesz.

Nasza roześmiana, deszczowa orkiestra
ciągle gra i grać nie może przestać.
Więc nie zwlekaj długo i zagraj dziś z nami
Do zabawy zapraszamy.

Ref.: Bum, bum, bum, bum, bum! - burza gra.
Szu, szu, szu, szu, szu! - szumi wiatr.
Kap, kap, kap, kap, kap! - kapie deszcz
i my razem z deszczem gramy sobie też.
Bum, bum, bum, bum, bum! - burza gra.
Szu, szu, szu, szu, szu! - szumi wiatr.
Kap, kap, kap, kap, kap! - kapie deszcz.
Baw się razem z nami, jeśli tylko chcesz.

Cele ogólne do pracy wychowawczo-dydaktycznej
  • Rozwijanie zainteresowań książką.
  • Nabywanie poprawności wymowy.
  • Rozbudzanie zainteresowania regionem oraz kształtowanie poczucia tożsamości narodowej.
  • Kształtowanie pozytywnych relacji w kontaktach społecznych.
  • Nabywanie umiejętności porównywania i grupowania przedmiotów oraz umiejętności liczenia.
  • Kształtowanie orientacji przestrzennej.
  • Rozwijanie umiejętności miękkich i umiejętności planowania.
  • Nabywanie płynności ruchów przy muzyce oraz nabywanie umiejętności gry na instrumentach perkusyjnych.
  • Nabywanie umiejętności twórczych.
  • Nabywanie umiejętności rozpoznawania zmian zachodzących w życiu zwierząt w okresie jesieni oraz nabywanie opiekuńczej postawy wobec zwierząt.
  • Kształtowanie umiejętności rozpoznawania zjawisk atmosferycznych podczas jesieni.
  • Nabywanie sprawności ruchowej, reagowanie na sygnał wzrokowy, słuchowy.